20 noiembrie 2008

Primarul Darius Valcov trimite spam!!!

Azi in mail, direct de la primar:

"Salutare,

Ai primit o invitatie de adaugare la Contacte pe Colegi.ro de la Darius Valcov.

http://www.colegi.ro/messages/invite/type/received

Darius spune ca sunteti (ati fost) Colegi de scoala la Colegiul National "Radu Greceanu"

Mesaj de la Darius
Sunt Darius Valcov - primarul Slatinei . M-am gandit sa utilizez acest canal de comunicare pentru a ajunge la tine . Poate ca locuiesti inca in Slatina sau poate viata te-a trimis in alta parte . Pentru mine ramai Slatinean si astept sugestii , sfaturi chiar si reclamatii legate de oras Daca vrei lasa-mi adresa ta de mail si vom putea comunica mai usor . Toti slatinenii sunt prietenii mei .

Numai bine,
Echipa Colegi.ro"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Salut! cum aş putea lua şi eu legătură cu tine (posesorul blog-ului) ?

Anonim spunea...

sunt proprietarul unui garaj, stiu ca spatiile verzi care au fost ingardite s-au demolat, legat de aceasta eu intampin o problema cand este nevoie sa-mi bag masina in garaj(i-mi este incomod), puteti sa ma ajutati intr-un fel?
Adresa garajului este: Str. Manastirii, garaj nr 8(in spatele blocului IJCAP).
pentru alte detalii: 0767380212

Anonim spunea...

Dovedeste tu ca primarul Darius Valcov a trimis spam!!!
Spamurile (daca sunt cu adevarat spamuri) sunt de cele mai multe ori trimise de boti (programe speciale create ce trimit automat) sau de diferite portaluri tot in mod automat. Chiar daca ar fi trimis cineva intentionat asa ceva nu ai de unde sa stii cine e. Daca ai "talent" scrie pentru tabloide!